Zgłoszenia serwisowe

Szanowni Państwo, Serwis firmy DAMBAT realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oferowanych produktów. Uprzejmie prosimy aby przed dokonaniem zgłoszenia serwisowego dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi produktu. Dzięki temu, unikną Państwo niepotrzebnych problemów i zaoszczędzą swój cenny czas wynikający z nieuzasadnionej wysyłki produktu do naszego Serwisu. W przypadku przesłania do naszego serwisu produktu niepodlegającego gwarancji lub niespełniającego wymogów zgłoszenia gwarancyjnego zostaną Państwo obciążeni kosztami testowania oraz wysyłki produktu.

W przypadku napraw pogwarancyjnych lub odpłatnych prosimy o wcześniejszy kontakt z Serwisem w celu ustalenia kosztów i dostępności części. Wszystkie naprawy tego typu bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą realizowane a koszty związane z wysyłka będą obciążały konto właściciela produktu.

UWAGA ! Pompy przed wysyłką należy dokładnie osuszyć oraz zabezpieczyć folią stretch.

Videos