Reklamacje
-
Wszelkie produkty dotyczące produktów zakupionych w Sklepie należy składać poprzez formularz reklamacyjny. Zapytania związane z przebiegiem realizacji zamówienia można składać telefonicznie lub elektronicznie pod numerem 22 721 11 92, adres biuro@dambat.pl.
-
Sklep może żądać od Kupującego przesłania zdjęć reklamowanych produktów.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący zostanie powiadomiony niezwłocznie, ze wskazaniem jak należy uzupełnić braki.
-
Reklamując produkt należy podać numer faktury zakupu, numer seryjny reklamowanego towaru i opis problemu.
-
W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz po uzgodnieniu odeślemy towar na koszt klienta.