1. Wszelkie produkty dotyczące produktów zakupionych w Sklepie należy składać poprzez formularz reklamacyjny. Zapytania związane z przebiegiem realizacji zamówienia można składać telefonicznie lub elektronicznie pod numerem 22 721 11 92, adres biuro@dambat.pl.

  2. Sklep może żądać od Kupującego przesłania zdjęć reklamowanych produktów.

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący zostanie powiadomiony niezwłocznie, ze wskazaniem jak należy uzupełnić braki.

  4. Reklamując produkt należy podać numer faktury zakupu, numer seryjny reklamowanego towaru i opis problemu.

  5. W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz po uzgodnieniu odeślemy towar na koszt klienta.

Formularz reklamacyjny